მესამე, მეოთხე , მეხუთე დღის რეფლექსია
ტრენინგის მესამე დღეს განვიხილეთ სტანდარტების გათვალისწინებით პროექტების დაგეგმვა, ვისაუბრეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო საკითხებზე და მოვიყვანეთ ჩვენი პროექტების შესაბამისი მაგალითები.
შემდეგ ეტაპზე განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები და ვისაუბრეთ იმაზე თუ რამდენად მნიშვნელოვანია შეფასების განსაზღვრა, მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად.
ტრენინგის შემდეგ საფეხურზე ვისაუბრეთ პრეზენტაციასა და მის მომზადებაზე ჩვენი სასწავლო პროექტიდან გამომდინარე.
ტრენინგის მეხუთე დღეს ვისაუბრეთ კავშირებზე და განსაკუთრებული ყურადღება გავამახვილეთ ტექნოლოგიების გამოყენებაზე, ინტერნეტის როლზე კვლევაში, ინტერნეტ კავშირებზე მსოფლიოსთან, ასევე ვისაუბრეთ ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენებაზე.ვიმუშავეთ ბლოგზე და დრაივზე, გავაკეთეტ სახალისო აქტივობები და გავეცანით საინტერესო ინტერნეთ რესურსებსა და საიტებს, რომლებიც ვფიქრობ მომავალში აუცილებლად დამეხმარება უფრო ეფექტურად დავგეგმო გაკვეთილები.
ტრენინგის მესამე დღეს განვიხილეთ სტანდარტების გათვალისწინებით პროექტების დაგეგმვა, ვისაუბრეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო საკითხებზე და მოვიყვანეთ ჩვენი პროექტების შესაბამისი მაგალითები.
შემდეგ ეტაპზე განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები და ვისაუბრეთ იმაზე თუ რამდენად მნიშვნელოვანია შეფასების განსაზღვრა, მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად.
ტრენინგის შემდეგ საფეხურზე ვისაუბრეთ პრეზენტაციასა და მის მომზადებაზე ჩვენი სასწავლო პროექტიდან გამომდინარე.
ტრენინგის მეხუთე დღეს ვისაუბრეთ კავშირებზე და განსაკუთრებული ყურადღება გავამახვილეთ ტექნოლოგიების გამოყენებაზე, ინტერნეტის როლზე კვლევაში, ინტერნეტ კავშირებზე მსოფლიოსთან, ასევე ვისაუბრეთ ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენებაზე.ვიმუშავეთ ბლოგზე და დრაივზე, გავაკეთეტ სახალისო აქტივობები და გავეცანით საინტერესო ინტერნეთ რესურსებსა და საიტებს, რომლებიც ვფიქრობ მომავალში აუცილებლად დამეხმარება უფრო ეფექტურად დავგეგმო გაკვეთილები.
No comments:
Post a Comment